tirsdag den 27. september 2011

Defekt iPad

Så har vi haft vores første defekte iPad. Men stor ros til Apple for deres support. Forløbet var følgende:

- Tirsdag gik jeg ind på Apples hjemmeside under support hvor der var en række kontrolspørgsmål. Jeg nåede hurtigt frem til at den skulle sendes ind. Så kunne jeg vælge om den skulle afhentes af UPS eller om jeg ville have en kasse at sende den i. Jeg valgte en kasse.

- Onsdag kom der en kasse fra Holland med UPS til at returnere den i. Efter at have pakket den godt ind ringede jeg til det telefonnummer de havde sendt med, og UPS hentede den efter ca. 1 time.

- Torsdag ankom den til Holland hvor de valgt at udskifte den med en ny som de straks sendte retur.

- Fredag havde jeg en ny iPad :-)

Håber ikke der er flere problemer, men skulle de komme ser det ud til at være en god support.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar